روستای تختمشلو
روستای تختمشلو

معرفی روستای تختمشلو
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ روستای تختمشلو خوش آمدیدتختمشلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان کاغذکنان شمالی بخش کاغذکنان شهرستان میانه واقع شده‌است. این وبلاگ با هدف معرفی این روستا است امیدوارم که همه هم ولایتی های اهل قلم این حقیر را در این راه یاری برسانندوبا ارسال مطالب و نوشته های خود در هر زمینه مرتبط با روستای تختمشلو در غنای محتوای وب سهیم باشند . به امید یاری حضرت حق شادوسرحال وسالم وسلامت باشید وهمیشه تلاشتان دراین زمینه باشد
آرشيو
شهريور 1395
خرداد 1395
فروردين 1395
اسفند 1394
دی 1394
ارديبهشت 1394
بهمن 1393
دی 1393
مرداد 1393
تير 1393
ارديبهشت 1393
اسفند 1392
آبان 1392
مهر 1392
مرداد 1392
تير 1392
نويسندگان
فضل اله اسکندری
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 7746
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




استخاره آنلاین با قرآن کریم

center>

اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم  <-PostCategory-> 
  1. اگر بار گران بودیم،رفتیم و گر نا مهربان بودیم،رفتیم
    نایت اسکین
  2. اگر آوازِ زیبایِ بنان بودیم و رفتیم


اگر نامهربان یا مهربان بودیم رفتیم



حلالم کن اگر سنگینی ِ بار ِتو بودم

اگر بر دوش تو بار ِ گران بودیم رفتیم



شکست از دوریت بال و پر ِ من

اگر از هجر ِ تو، دل نگران بودیم رفتیم



چه خوش بود و چه شیرین با تو ایام

اگر بد یا اگر خوش گذران بودیم رفتیم



چه دریایی که بر چشم ِِ تو چون جوی

اگرهم بی تلاطم ، بیکران بودیم رفتیم



چو یوسف میروم خاری به چشمان ِ برادر

اگر خاری به چشم ِ دیگران بودیم رفتیم


ببر با خود صبا پیغام، سوی همزبانم


اگر بیکس اگر بی همزبان بودیم رفتیم

نایت اسکین

 رفتیم و شبی کنار یاران بودیم


محکوم دگر به تیرباران بودیم

در جوخه ی اعدام به رقص افتادیم

ما آینه دار سربه داران بودیم


در صحن دلم مجلس ماتم برپاست

بر بام دو چشمم علم غم برپاست

این غصه و اندوه ندارد پایان

تا صبح قیامت که محرم برپاست


سوزد جگرم ز این ملامت چه کنم؟!

از بار گران خم شده قامت چه کنم؟!

گفتند چرا نیامد آن معشوقت!


باز آید دگر سرت سلامت چه کنم؟!

 

در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی

یارب ای کاش نیفتد به کسی ؛ کار کسی



دلم گرفته و هر سوی خانه ام ابری است

دلم گرفته و گریه دوای دردم نیست

دلم گرفته و کسی نیست ، جاده بیرنگ است

دلم گرفته و این قاب ساده بیرنگ است

 نایت اسکین

هيچکس ويرانيم را حس نکرد


وسعت تنهاييم را حس نکرد


در ميان خندهاي تلخ من


گريه هاي پنهانيم را حس نکرد


در هجوم لحظه هاي بي کسي


درد بيکس ماندنم را حس نکرد


آسمان غم گرفته هيچ گاه


بركه طوفانيم راحس نكرد


آنكه سامان غزلهايم از اوست


بي‌سر و سامانيم راحس نكرد


آنکه با آغاز من مانوس بود


لحظه ي پايانيم را حس نکرد

 نایت اسکین

 دیگه مجبور نیستی هرجا که می ری

ازم اجازه ی رفتن بگیری

میشه با هرکی که میخوای بجوشی

اصلاً هرچی دلت میخواد بپوشی

میشه به هرکی دلت خواست دل ببندی

یا با غریبه ها بگی بخندی

وقتی دیر می کنی یا میری جایی

دیگه نیستم بهت بگم کجایی

دیگه نیستم بهت بگم کجایی

...

نایت اسکین

نرو تنهام نزار با درد و غم هام

اگرچه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم

به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام

نگو می بینمت یه روز دیگه

آخه احساس من اینو نمی گه

نمی تونم قبول کنم نباشم

تر و خشکت کنه یه مرد دیگه

تر و خشکت کنه یه مرد دیگه


...

خداحافظ همیشه بهتر ازمن

همیشه یا که هر جا سر تر از من

تو چشمات بهترین بودم تو دنیا

نمی دیدی اگرچه کمتر از من

خداحافظ که رفتم بی بهونه

از این خونه دلم بدجوری خونه

به جای سر به روی شونه من

تو یادم خاطرات تو می مونه


تو یادم خاطرات تو می مونه
...

نایت اسکین


اگه کوه طلا واست بیاره

اگه دنیارو زیر پات بزاره

بازم دستای خالیم خوب می دونن

که هیشکی قدر من دوست نداره

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

زمان بوی تورو از خونه برده

دلم خوش بود میای یه شب تو خوابم

ولی چند ماهه که خوابم نبرده

داری می ری ولی پیشت می مونم

واست هیچی نبودم خوب می دونم

ولی من در عوض هرجا که باشم

واست تا آخر عمرم می خونم

واست تا آخر عمرم می خونم

...

شاید خیلی چیزا می خواستی،اما

منم هیچی نداشتم پات بریزم

انقدر بغضمو پنهون کردم از تو

از اون روزی که تو رفتی ، مریضم

قدیما یادمه می رفتی جایی

همیشه یه خداحافظ می گفتی

چقدر آسون شدم باهات غریبه

بازم پشت سرم چیزی شنفتی؟

... 

صدايت مي كنم امشب

من از عمق دلم بنگر

جوابم ده تو نجوا كن

شود حالم از اين بهتر

صدايت مي كنم بشنوكه من بي تو نمي مانم

بيا يارم تو خورشيدي

كه بي تو رنگ شب خوانم

صدايت مي كنم برگرد

كه تنها تو شدي يارم

بيا اي عشق نافرجام

به تو مديون بدهكارم


صدايت مي كنم شايدشوي يك لحظه مهمانم

در آن لحظه تو را گويم

چه اندازه پريشانم

صدايت مي كنم اما

چرا چيزي نمي گويي

از اين قلب پر از حسرت

چرا مهرم نمي جويي

صدايت مي كنم جانا

برس امشب به داد من

تمام خواستن ها را

تو از بر كن به ياد من

صدايت مي كنم از دل

تو هم امشب صدايم كن

تو مغروري غرورت را

فقط امشب فدايم كن

من زنده بودم اما انگار مرده بودم
از بس که روزها را با شب شمرده بودم
یک عمر دور و تنها تنها بجرم این که
او سرسپرده می خواست ‚ من دل سپرده بودم
یک عمر می شد آری در ذره ای بگنجم
از بس که خویشتن را در خود فشرده بودم
در آن هوای دلگیر وقتی غروب می شد
گویی بجای خورشید من زخم خورده بودم
وقتی غروب می شد وقتی غروب می شد
کاش آن غروب ها را از یاد برده بودم

عشق هر جا رو کند آنجا خوش است
گر به دریا افکند دریا خوش است
گر بسوزاند دز آتش. دلکش است
ای خوشا آن دل که در این آتش است
تا ببینی عشق را آیینه وار
آتشی از جان خاموشت بر آر
هر چه می خواهی به دنیا درنگر
دشمنی از خود نداری سخت تر
عشق پیروزت کند بر خویشتن
عشق آتش میزند در ما و من
عشق را دریاب و خود را واگذار
تا بیابی جان نو خورشید وار
عشق هستی زا و روح افزا بود
هر چه فرمان می دهد زیبا بود

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من و توست
گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست
روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست
گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست
گو بهار دل و جان باش و خزان باش ، ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست
این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفتگویی و خیالی ز جهان من و توست
نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل
هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست
سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر
وه ازین آتش روشن که به جان من و توست

نایت اسکین

کاش می شد غصه را زنجیر کرد

ذره های عشق را تکثیر کرد

کاش می شد زخم را مرحم شویم

یار و غمخوار و انیس هم شویم

کاش می شد بر خلاف سرنوشت

قسمت و تقدیر را از سر نوشت

کاش می شد چشم و دل را باز کرد

نغمه ها ی دوستی را ساز کرد

کاش می شد عشق را آغاز کرد

بی خیال از هر غمی پرواز کرد

نایت اسکین

 دنيا به مثل چو كوزه زرين است
گه آب درو تلخ و گهي شيرين است

نایت اسکین

خداحافظ كلامي تلخ و غمگين است
غم رفتن غمي بسيار سنگين است

نایت اسکین

امام حسین علیه السّلام فرمودند:
يَا ابْنَ آدَمَ! أُذْكُرْ مَصارِعَ آبائِكَ وَ أبْنائِكَ، كَيْفَ كانُوا، وَ حَيْثُ حَلّوُا، وَ كَأَنَّكَ عَنْ قَليل قَدْ حَلَلْتَ مَحَلَّهُمْ ؛


اي فرزند آدم، بياد آور آن لحظاتي را كه پدران و فرزندان ـ و دوستان ـ تو چگونه در چنگال مرگ قرار گرفتند، آن ها در چه وضعيّت و موقعيّتي بودند و سرانجام به كجا منتهي شدند و كجا رفتند. و بينديش كه تو نيز همانند آن ها به ايشان خواهي پيوست ـ پس مواظب اعمال و رفتار خود باش ـ.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 16 دی 1393برچسب:,ساعت 16:34 توسط فضل اله اسکندری |
مطالب پيشين
» تمام کودک کشی هادرجهان باچراغ سبزسازمانهای بین المللی صورت می گیرد
» جنایت ال سعوددریمن
» مسئولان مواظب باشند تسلیم شروط مضحک سعودی ها نشوند
» پیشاپیش سال 1395راتبریک عرض می کنم
» ادامه واستمرار حکومت ال سعود برای کشورهای مسلمان ازدولت غاصب صهیونیستی خطرناکتراست
» ازآبروی سازمانهای بین المللی چیزی مانده است؟
» زیباترین تصاویر با موضوع “من محمد (ص) را دوست دارم”
» از جوانان ایرانی به جوانان غربی: «این نامه برای شماست»+پوستر
» اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم
» واکنش‌های عجیب جهان به دو آمارکشتاربی گناهان
» نامه تکان‌دهنده پزشک نروژی بیمارستان الشفاء غزه
» فرد متکبر در قیامت به چه شکلی درمی‌آید؟
» بدترین مردم کیست؟
» همه را شکل یار می‌بینم
» پیشاپیش سال 1393راتبریک عرض می کنم
» رازموفقیت وماندگاری افراددرچیست؟
» تصویری
» تصویری ازروستا1
» تصویری ازروستا





پيوندها


کارشناس خدمات آموزش لینکدونی میانه سایت روستاهای ایران پایگاه اطلاع رسانی بخش کاغذکنان روستای حاجمیر منزلگاه تاریخ کاغذکنان منزلگاه فضل اله اسکندری ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای تختمشلو و آدرس takhtameshlou.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

آب وهوای روستای تختمشلو
موقعیت ماهواره ای (نقشه)روستای تختمشلو
مسیر رفتن به تختمشلو
روستای قوشه بلاغ
روستای کلیان
روستای شمس اباد
روستای کجل
روستای برانقار
روستای چولاقلو
روستای یانبلاغ
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com